Víkendové setkání přátel kavalírů - Srnčí u Moravské Třebové (13. 6. - 15. 6. 2014)

16.06.2014 12:42

13. 6. 2014 (pátek) - Od 14.00 hod. měla pí Míša Čermáková instruktážní přednášku na téma „Výstavní předvedení a vše o výstavní taktice“. Kdo měl zájem mohl si poté vyzkoušet vystavování svého psíka v kruhu i na stole s odborným komentářem a řešením případného špatného postoje nebo chůze. Od 18.00 hod přednášel RNDr. Fr. Šusta na téma Pozitivní upevňování. Přednáška se týkala hlavně tréninku zvířat, cvičení za odměny, nápravy chování, .... a byla doplněna promítáním ukázkou různě vycvičených zvířat.

14. 6. 2014 (sobota) - Od 10.00 hod se konal Svod dorostu. Alex obdržel od pí Míši Čermákové moc hezké hodnocení - elegantní pejsek, zatím poněkud vyšší, vynikající pohyb, dobré úhlení, pevný hřbet, nádherná hlava, tmavý pigment očí a nosu, s přihlédnutím k věku nadějné štěně.   Od 16.00 hod si pejskové mohli vyzkoušet coursing. Alex si tuto disciplínu vyzkoušel 2x, pokaždé letěl jako drak a nakonci střapec zakousl. Bylo vidět, že ho tato aktivita zaujala. 

15. 6. 2014 (neděle) - Od 9.30 hod skládal Alex zkoušku - Pes dobrý spoluobčan, bronzová úroveň. Zvládl ji dobře, já jsem mu to nezkazila, a tak ocenění získal.

Celé setkání pro nás bylo velmi úspěšné. Alex poznal jak se má chovat ve skupince psů. Já jsem měla možnost seznámit se s jinými majiteli kavoušků, dozvěděla jsem se mnoho zajímavých informací a setkání mě utvrdilo v tom, že jsou kavalíři velmi společenští.